Hakim Sulemana blev hentet til klubben på en etårig lejeaftale fra Randers FC i sommerens transfervindue. Når aftalen udløber ved udgangen af måneden, stopper Hakim i Hillerød Fodbold Elite.
Hakim nåede at spille 19 kampe for Slotsbyens Hold og kvitterede med 2 mål i den orange trøje. Især i slutspillet viste han de kvaliteter og det store potentiale, som gjorde ham til en spændende spiller for klubben.
Lønstrup:
“Hakim har været en del af vores trup det seneste år, og specielt i slutspillet viste han, hvor stort et talent han besidder.
Vi kommer til at savne Hakim i hverdagen og ønsker ham alt det bedste fremover.”
Hakim Sulemana:
“Jeg har haft en rigtig god tid i klubben og har sat stor pris på min tid i Hillerød. Man føler sig hurtigt velkommen på holdet af både spillere, trænere og alle omkring klubben.
Jeg vil gerne takke alle for den støtte og opbakning, jeg har mødt gennem året, og jeg glæder mig til at følge klubbens fortsatte udvikling i fremtiden.”
Alle i Hillerød Fodbold Elite ønsker Hakim held og lykke fremover og takker ham for hans indsats i den orange trøje gennem det seneste år.






Lyngby Boldklub
Hvidovre IF
Hillerød Fodbold
Esbjerg fB
Kolding IF
Ac Horsens
AaB
B.93